【咁就要出嫁?】鄭欣宜爆喊:可能我習慣報喜不報憂…

    「佢話咁樣先叫禮物呀嘛。可能我養成咗報喜不報憂嘅習慣,細細個喺加拿大同婆婆住開始就要獨立,唔想屋企人擔心,依家喺社交平台都唔會寫自己唔開心。」

    歌手鄭欣宜推出由Supper Moment作曲、填詞的新歌《關於寂寞》,她自爆沒有向對方邀歌,卻突然收到demo:「我勁愕然,一聽就發現句句都『銳』中哂。我爆喊打畀Sunny話『你哋都準備緊紅館演唱會,做乜寫歌畀我?』佢話咁樣先叫禮物呀嘛。」提到Sunny自嘲demo唱得核突,她即笑言:「我話係呀,佢唱得好難聽,因為佢用我個key。之後佢傳訊息話佢了結咗個心願,我覆佢話,咁即係我要嫁畀佢?」

    分享寂寞感覺

    欣宜坦言受到Sunny鼓勵,因此罕有地跟樂迷分享寂寞感覺:「可能我養成咗報喜不報憂嘅習慣,細細個喺加拿大同婆婆住開始就要獨立,唔想屋企人擔心,依家喺社交平台都唔會寫自己唔開心。」說到最夭心夭肺的一句歌詞「擠身派對喧嘩,找一刻歡快避過獨個夜晚」,獨居的她表示很喜歡邀請朋友到家中吃飯和玩,不過朋友總有歸家的一刻:「其實唔一定唱正能量嘅歌,有好多唔同嘅情緒係好真實。同我差唔多年紀嘅人可能咁啱單身,或者屋企人慢慢開始老,要自己一個人住,我未必答到點樣面對呢啲感受,但起碼同大家一齊經歷緊,都算一種鼓勵。」

    搵朋友分擔

    問欣宜不如找個人一起住?她笑言:「我希望快啲搵到老公,不過我好衰,好似男仔性格啲,鍾意一個人,但又驚寂寞。(搵一個你想佢陪你先出現嘅人?)有冇咁筍?」她自言壓力大的時候會獨個兒在家哭泣,而發洩過後最重要記得自己有很多同伴:「其實上年我好唔開心,好似呢句歌詞咁,『酒精酵出眼淚我已很慣』,但每一個人都要經歷呢啲階段。咁啱許廷鏗教我打牌,每晚起碼有3個人陪我,就冇發生更唔開心嘅事情。有時一個人真係會亂諗嘢,好彩我到爆發嘅時候肯同朋友講,就算未必解決到,都可以分擔吓。」

    (on.cc東網)

    SHARE