【16磅巨B】笑仔仔似香腸︰啲人問佢係咪四個月大

    產後兩月的名模Ana R.出席慈善活動,未收身的她依然肚凸凸,她說:「因為開刀生BB,唔可以咁快做運動,但老公已計劃咗一連串嘅收身運動,佢本身係教拳,會做我私人教練,而且會想全家人都可以一齊運動,阿女Maya大啲可以做,阿仔Ryan雖然仲係BB,但都可以郁吓佢啲手腳。」

    她表示目標是減20幾磅:「我想減番做模特兒時嘅體重,因為衣櫃有好多靚衫着唔到。」她指原定要花兩年時間才可以回復模特兒身形,但她希望半年可做到。

    兩個月重16磅

    Ana R.透露囝囝是超巨型BB,已重16磅:「啲人問佢係咪四個月大,其實得兩個月,佢都好大食,每三個鐘就要好集中咁餵一次人奶,佢好有力,好似一條香腸。」

    有一個半工人幫手

    Ana臨生前冇工人照顧,樣樣親力親為,十分辛苦,問到現是否已有工人?她說:「有啦,依家有一個半,半個係Part Time,因為個女要返學,我要專心湊仔,唔可以分身。」

    問到貝安琪11月結婚會否去飲?她則踢爆Rosemary星期日搞Baby Shower,笑言到時就知。

    (on.cc東網)

    SHARE