【萬衆期待】胡杏兒終於同佢重逢:是我最喜愛最喜愛的

    今日兩位終於都重逢喇!杏兒今日喺社交網度貼出同佢嘅合照,佢留言話:「絕世好爸的二女和四女,衝上雲霄的Belle和Zoe,但其實,Flora演的專業人士是我最喜愛最喜愛的,希望有一天我們可以一起演一遍。」

    胡杏兒社交網

    2003年,大台播放劇集《衝上雲霄》,相信大家仍然好懷念吳鎮宇同馬德鐘飾演嘅飛機師Sam哥同Vincent,記得佢哋當然仲會記得佢哋戲中嘅另一半陳慧珊飾演嘅Belle同胡杏兒飾演嘅Zoe,時間飛逝,轉眼已經15年,雖然大台喺12年就開拍《衝上雲霄2》,可惜陳慧珊同馬德鐘都冇份演出,而杏兒飾演嘅Zoe死後,就以另一身份同吳鎮宇嘅細佬吳卓羲發展感情…

     

    劇集《衝上雲霄》

    劇集《衝上雲霄》

     

     

    睇到杏兒嘅留言,發現原來佢哋合作《衝上雲霄》前,已經合作過劇集《絕世好爸》,戲中秦沛飾演佢哋爸爸,父兼母職咁湊大四姊妹,分別係劉錦玲、陳慧珊、郭羡妮同胡杏兒,呢四姊妹嘅組合,相信依家都幾難有機會見到了。

    劇集《絕世好爸》

     

     

    (apple daily)

    SHARE