【一度被消失】Yumiko:冇晒好慘,因為全部都係回憶

    過往亦試過有Ig用戶被黑客「騎劫」戶口,噚日9月1日就有兩位苦主中招,當中包括Ig有17.7萬fans嘅Yumiko(鄭希怡),仲有模特兒朱韻韻,兩人Ig帳戶噚晚一度「被消失」,Yumiko今次就係IG俾黑客入侵。

    佢話噚晚一落機就發現IG唔見咗,第一個反應係冇晒啲相好慘,因為全部都係回憶,個account完全入唔到,叫朋友search就見到個account冇晒嘢。」

    Yumiko話:「噚日發覺完全登入唔到Instagram,點㩒密碼都登入唔到,再search自己個名,發覺全部post係零,冇晒,個心即有股涼氣,再過一陣就收到有人Message我,話俾50美金,就俾番account我。」

    Yumiko又話:「好彩Instagram都好快聯絡我,問我有冇改過電話,我話冇,佢哋就俾返個account我,「入去睇番見到俾人改晒資料,用戶名,電話,依家攞番個account,但就用唔番之前個名,但我冇所謂,就算個名改到好長,我都唔會屈服俾錢!」

     

     

    (apple daily)

    SHARE