【闊別TVB二十年】靠《特技人》亮麗演出成功翻生

    今日出席美容院剪綵活動,講到有不少網民大讚53歲的她保養得宜,於復出劇《特技人》中亮麗演出,她開心表示多謝網民讚賞,又坦言都擔心成20年冇於TVB做戲,驚大家唔鍾意:「好彩反應好好,劇中有個30幾歲嘅仔,自己未結婚、未生過、未試過湊咁大(個仔),都有問Auntie點同啲仔仔相處,做定資料搜集。」

    相隔20年再度在無綫劇集中現身的楊玉梅出場,她在劇中飾演關楚耀後母,盡顯闊太風範!53歲的她一向保養得宜,穿上晚裝大方得體,身材Keep得好Fit。

    講到保養心得,藝人楊玉梅(Strawberry)指私下不煙、不酒、不賭、不吃辣,自己亦有瑜伽牌,不過最近因為太忙而沒時間練習,又透露正修讀營養學:「未畢業,要讀好耐,依家屋企都係食有機食品,會食清淡啲,但出街就另計。」她指北上拍戲都會自備「私伙」煮食用具於現場「開壇」,笑話行李經常超重被罰錢。

    拍住後生女都無問題

    問到劇接劇如何分配時間打理飲食集團生意?身為老闆的她直言餐廳已上了軌道:「都十幾年,所以唔使點理,依家傾緊一啲嘢,遲啲先再公布。」

     

     

    (on.cc)

    SHARE