【從來唔認同亦唔入腦】梁芷珊:最緊要係呢樣好

    梁芷珊和前夫羅傑承有個11A女兒Eily,今日(30號)是Eily的16歲生日,梁芷珊話:「約咗佢食晏,送個細結他ukulele畀佢。」問到會否反對囡囡讀書時期拍拖?她坦言:「畀,只要佢鍾意。」

    囡囡生日冇特別慶祝,反而日前放榜就慶祝囡囡攞11A。早前芷珊在社交網報喜,指女兒考GCSE/IGCSE獲得11A好成績,包括1A**、9A*、1A (Add Maths),芷珊留言:「嗰一刻我感覺好安慰,因為最少我唔需要安慰佢。」

    芷珊接受《蘋果》電話時話:「佢有個朋友仔出世就識,呢個男仔IB考到45分,兩個一齊大一齊玩,讀書都係好輕鬆,唔使好多補習,男仔嘅媽咪係我中學同班同學,我哋唔係狀元,但兩個細路仔係狀元,好開心。」兩人青梅竹馬好襯,問到是否囡囡嘅男友仔?芷珊笑說:「呢個由細玩到大,我諗佢哋唔會啩,呢個好叻仔,6呎幾高又打籃球,喺學校好受歡迎,我覺得佢哋唔會囉,我個女未有男友。」

    究竟11A女兒是如何煉成的?芷珊稱:「Eily國語發音似『愛你』,呢個女我好愛佢,亦都希望好多人愛佢,中文名叫樂桐,因為想佢有一個快樂童年,我諗番自己嘅童年幾快樂,雖然只係小康之家,爸爸係公務員,有兩個細佬,媽咪絕對冇迫過我,更加冇補習,依家咪又好人好姐,所以唔好迫個女,我冇幫個女報幾間幼稚園上下午班都讀齊,只係報間一條龍學校,因為IB課程唔使點考試,記得佢四年班先第一次考試,冇得考試就冇得迫,佢喺學校已經做完功課,返嚟就玩囉,聽歌睇戲,佢好細個開始只係睇英文嘅戲,我諗佢語言基礎打得比較好。」

    雖然女兒有11A成績,芷珊強調自己不是怪獸家長:「我真係冇push個女,由細到大只有一個補習先生,只係同佢講英文同國語,放學同佢玩兩個鐘。我都有畀佢學芭蕾舞同彈琴,但同佢講如果唔鍾意,我冇所謂,但你要知道,唔學之後唔會畀你學番,除非你大個自己學,因為我想佢學識對決定負責任。譬如嗰啲贏在起跑線嘅說話,我從來唔認同亦唔入腦,我成日同朋友講要做hea媽,因為我媽咪夠hea,冇栽培過我,佢只要畀好嘅環境我同細佬健康成長,童年好開心,所以希望我個女都係咁囉。」

    前夫羅傑承都沒有給女兒壓力,芷珊說:「其實我同羅生都係冇迫個女,我哋一直覺得最重要語言好,曾經喺佢去英國讀書前,叫佢上堂學creating writing,呢個係個女唯一一次補習,上咗6堂。佢一向作文成績都好好,其中一科A**係宗教,另外9科A*包括英文、法文,我都好安慰,我同羅生冇期望佢攞11A*。所以嗰日我同羅生講笑今次係不勞而獲,冇push個女畀佢自然發展,出嚟效果好好。呢個係我教女形式,好細個當佢係朋友,爸爸默默支持佢,所以我同羅生好開心,放完暑假返去讀書,未諗大學讀乜科,將來做乜?完全冇plan,同我以前一樣,我好想大家認真思考,唔好令小朋友成長咁有壓力,冇必要報七國語言,我個女報英國學校乜都唔睇,只睇成績表。」

    安排女兒到英國讀書,亦是按步就班地進行,芷珊說:「喺幫佢考學校過程,我冇早幾年籌備報定名或睇學校,只係過去搵一間agent,之後agent提議佢可以報邊間學校,我同佢報咗三間,攞成績過去三間都有offer,結果我哋只去咗一間面試。係咪要好多錢先搵到agent?其實成個過程到我個女入學,agent係冇收過一毫子,我相信agent同啲學校有關連,幫學校做過濾揀學生,所以我相信收費由學校嗰度嚟。」

    在保良局擔任總理及副主席的芷珊說:「呢9年睇住教育制度、學校風氣、家長風氣,令到小朋友真係好辛苦,一間學校100個位,有3、4千人去面試,真係好瘋狂,點解有咁多人報名?因為大家都報十間學校,呢樣係冇辦法理解!我將會出一系列書,想搵讀得書好嘅狀元講成長,全部爸媽都唔應該係怪獸家長,想帶呢個意思出嚟。」

    (蘋果日報)

    SHARE