【鍾麗緹接受人工受孕】但二十歲大女擔心⋯

    47歲鍾麗緹早前宣佈再有造人計劃,其實佢與兩任前夫共育有三女,跟36歲第三任老公張倫碩結婚兩年,暫未有所出。鍾麗緹最近就喺微博撰長文,自爆正積極努力備孕,甚至嘗試做試管嬰兒,希望跟老公誕下愛情結晶品。

    鍾麗緹稱:「對於我身體條件來說,不得不承認,並沒有想像的那麼容易。我其實已經備孕半年了,可能因為藥物影響了荷爾蒙或者內分泌的問題,身體會有一些變化,但並不是你們所看到的表象,鍾麗緹因生活無節制,對自己無要求而變老變胖了。」

    年近五十,要再懷孕確不是易事,但鍾麗緹一直努力中,包括勤做運動、做Yoga,又做針炙同按摩。之前鍾麗緹係茹素,不過佢擔心對BB健康唔好,於是改變飲食習慣,多食蛋白同水果。

    鍾麗緹做咗好多資料搜集,決定去美國接受人工受孕,老公亦贊成,但大女Yasmine就有不同看法。今日有周刊報道稱,二十歲嘅大女有少少擔心,如果媽咪真係再生BB,年齡上差距會遠咗啲。但另外兩個女就好鍾意小朋友,好期待多個細佬或者妹妹。

    咁呢位勇敢媽媽又點睇呢?佢接受周刊訪問時就話,佢係唔會Set個限期俾自己、即係例如「五十歲之前要生到」嗰類。換言之,係無限期努力!

    之前傳佢要努力造人係因為夫家有壓力(張碩倫係獨子),鍾麗緹解釋番,想生BB,係因為佢兩公婆都好鍾意小朋友咋!

    (蘋果日報)

    SHARE