【昨午入院】羅霖:個瘤愈來愈大,好似個大合桃

    「美魔女」羅霖一向工作忙碌,積極搵錢養3名兒子,噚日見佢一身紅噹噹裙出活動。

    佢今日中午就忽然貼了兩張在病床相,一幅緊握囝囝手,另一張就見到佢手指戴上心率探測器及抽血針傷口。

    好多網民都擔心究竟發生咩事。羅霖有留言:「入院做小手術,感恩有媽咪和兒子的陪伴!身體健康最重要!」

     

    有傳媒聯絡到羅霖,問到佢健康狀況,佢表示約一個月前沖涼時發現:「愈來愈大,好似個大合桃。」問到佢知唔知病因,羅霖說:「身體變化好難講,最緊要多休息,唔好咁大壓力。」

    佢就以短訊回覆:「係切取大腿內側粉瘤,沒有大礙,謝謝你關心!」好彩粉瘤屬良性,羅霖為咗爭取時間搏命搵錢養三個仔,連做手術都要隔工作時間:「噚日做完活動,下午入做手術,叫醫生盡快今天給我出院,明天去深圳,賺錢養三個仔,要努力工作圳工作,到就嚟撐唔著,就俾返佢爸爸。」

    羅霖今次小病入院,好彩有細仔Jonathan同媽咪陪伴,佢話:「他們都驚,但都安慰我,今次最安慰係細仔Jonathan 陪我過夜,因媽媽年紀大。」

     

     

    (apple daily)

    SHARE