【齊齊放閃】林心如激罕曬合照

    今日8月17日係七夕情人節,唔少藝人都趁機放閃,喺台灣就有天王周杰倫(周董)喺Instagram上載攬實老婆昆凌嘅合照,點知甜到「漏」低個仔「小小周」,留言淨係講個女「小周周」同昆凌:「大家七夕情人節快樂 也祝我的老婆跟前世情人 情人節快樂」,唔少網民都嘲佢「你忘了還有一個兒子嗎?」、「兒子又被遺忘在角落…」非常搞笑!

    而甚少晒恩愛嘅林心如都喺微博晒出同老公霍建華嘅Sweet爆合照,留言:「七夕.快樂 ❤️ ​​​​」!相中嘅霍建華箍實老婆仲咀爆對方面珠,而心如就笑晒口望住鏡頭,真係閃死人喇!

    仲有天團S.H.E成員陳嘉樺(Ella)都加入戰團,佢上載同老公賴斯翔合照,不過佢就冇周董咁冇心肝,冇唔記得個仔勁寶同埋個「女」(愛犬布丁),佢話今日老公同布丁陪佢開工,囝囝就留喺屋企同阿姨過,不過佢出門前囝囝送飛吻畀佢,冧到佢暈呀!

    (on.cc東網)

    SHARE