【舊愛鄭嘉穎結婚】佘詩曼:我們遠隔萬里卻惺惺相惜

    最近喺大陸劇《延禧攻略》演嫻妃嘅佘詩曼,做奸妃夠出色,獲大陸網民好評。對阿佘嚟講,究竟事業重要啲,定愛情重要啲?

    今日係阿佘嘅舊愛鄭嘉穎結婚嘅大日子,唔知係咪想轉移大家視線,約中午時分,阿佘喺佢嘅微博貼咗幾張相。

    喺佢參與浙江衛視嘅節目《熟悉的味道》,嗰節目今晚10點播,阿佘hard sell吓呼籲觀眾去睇,重點係佢嘅留言︰「我們遠隔萬里卻惺惺相惜,我們各自感悟人生卻又經常交疊體驗人生,我很享受我們的關係。一個我、一個你,在螢幕我們合二為一!讓我們在熟悉的味道裡穿越螢幕、面對面感知我的你,感知你的我。」

    究竟邊個同佢合二為一,答案…唔係男,係女…配音員,原來節目邀請咗專配阿佘國語對白嘅香港配音員蘇柏麗上節目。嗱!之前無綫裁減配音員,更揭露配音員面對不公平條約,今次阿佘以行動嚟支持配音員行業,認真夠吉士。

    網民都話最希望阿佘真係早日搵到佢愛嘅人呀!

     

    (apple daily)

    SHARE