【鄭嘉穎陳凱琳婚禮】賓客團原來仲有佢哋⋯

    馬國明與唐詩詠等約9時check in後大方企定定任由記者拍照,但當問到婚禮詳情時,他們異口同聲表示:「去飲飲食食囉,詳情未知,佢哋好保密,冇劇本㗎,話『去到你哋就知㗎。』(係咪真係有咗BB?)呢樣更加唔知,如果係遲啲就知啦。」

    藝人黎耀祥及太太、曹永廉、唐文龍、馬國明、唐詩詠、黃嘉樂及女友等,早上紛紛現身機場,出發往峇里出席鄭嘉穎及陳凱琳婚禮。祥仔表示:「買咗飾物送畀新娘子,祝佢哋以後開開心心、白頭到老、連生貴子!」由於正在拍攝新劇《殺手》關係,他預算後天便返港:「我凌晨3點先收工,返屋企沖過涼同休息咗一陣就嚟機場喇。」

    曹永廉與太太一同到機場,他會合唐文龍飛峇里,而太太則與子女飛到日本旅行。他受訪笑謂:「我哋去飲飲食食。能夠參加呢個盛事,我帶埋唐文龍去當禮物,講笑咋,我準備咗禮物,返嚟先送,帶過去唔方便。」唐文龍則感性謂:「嘉穎搵咗咁多年,先搵到佢人生中最重要嘅人,好戥佢高興。」當問到會否趁機叫嘉穎介紹好女仔,阿廉代唐文龍解圍:「佢都搵咗咁多年先搵到,邊有得介紹?靠自己啦。」

    而林子善就忽然避開記者,由另一邊閘口入閘,不過依然被記者發現,他才停低影相,但就未有透露更多。

    馬國明與唐詩詠等約9時check in後大方企定定任由記者拍照,但當問到婚禮詳情時,他們異口同聲表示:「去飲飲食食囉,詳情未知,佢哋好保密,冇劇本㗎,話『去到你哋就知㗎。』(係咪真係有咗BB?)呢樣更加唔知,如果係遲啲就知啦。」由於大家都有工作在身關係,今次只是約兩天的行程,馬國明更搞笑謂:「嗰邊地震呀,所以我去已經係最好嘅禮物。(唔帶埋心穎BB去?)講埋啲衰嘢。(去取經?)咁我未去過嗰邊旅行嘅,取經第二時同屋企人去玩囉!」

    問到唐詩詠是否想接花球,她笑答:「都好喎。」她又望向黃嘉樂女友問:「需唔需要妳先?」黃智賢即幫手解圍:「肚餓喇!」詩詠又表示自己有準備泳衣,希望能夠有時間碧波暢泳。而黃嘉樂則笑指女友唔需要接花球,但當問到是否已求婚,他卻連聲否認,又笑謂:「我淨係知啱啱地震完,能量冇咁快再令地殼郁嘅。」

    (on.cc東網)

    SHARE