【樂觀是一種選擇】43歲李玟做人工受孕:我都係一個普通人

    43歲天后李玟(Coco)今年剛好入行25年,走過四分一世紀的歌手路。她上周難得回港受訪,坐在Lane Crawford的VIP房內,輕鬆講講心底話,回想93年新秀時的歌星夢,與今日仍未成功的打針造人大計。Coco總是開懷大笑,「低潮期絕對有,我都係一個普通人,但我選擇唔去諗遺憾,我會同自己講:You will be OK!」看老人廣告可以哭得一撻糊塗,樂觀背後,李玟其實也是擁有超強意志的感性女人。

    單親培養堅強樂觀

    經常笑面迎人,樂觀、自強不息的性格原來和她單親家庭長大有關,「我出生前,爸爸已經過咗生,媽咪一個女人要養大三個小朋友,好辛苦,She did it! 有幾苦都不要害怕,you can overcome。」

    Coco非常有正向快樂的感染力,「先天後天都有,可能我係屋企最細,我鐘意扮鬼扮馬令到身邊人笑、開心,見到媽咪開心我就會好溫暖、好開心。後天,我覺得一切都係一個態度,樂觀係一個自己的選擇,你可以選擇開心,亦可以選擇唔開心,全部睇你自己點揀。」

    18歲新秀歌星夢
    Coco在參加TVB新秀歌唱大賽,獲得亞軍入行,今年剛好25年,走過四分一世紀的歌唱事業,當中的超亮點,包括:2001年憑「臥虎藏龍」的《月光愛人》獲奧斯卡提名最佳電影歌曲獎、2016年參加《我是歌手》成為總冠軍。

    問她三個成就只能三揀一,會怎樣揀?「嘩,好難揀!唔…我可能會揀新秀,嗰時我18歲,我對我的世界、未來乜都唔知,只係知我好鐘意唱歌,對舞台好有feel,I feel for the stage,但唔知自己係咪made for the stage?因為當日參加咗新秀,我先有今日的機會成為歌手,由一個想像的畫面,變成真實。」

    美食Shopping減壓
    她的歌手路走得很順利,成為天后也嫁給愛情、和富豪老公Bruce結婚,巨星朋友滿天下,有否試過失意低潮?「低潮期絕對有,我係一個普通人,但人生係full of up and down,低潮時怎樣面對,我會不斷同自己講:you will survive!就算個結局唔好、係壞的,我都會接受,不會覺得係遺憾,而係當一堂必需上的課。」

    當然也少不了美食兼shopping的減壓治療,「我好鐘意食嘢,唔開心時,就會食啲令我開心的嘢,好似波蘿油、雪糕,咁當然食完開心完,第二日要節制番。同埋,我好鐘意去買鞋,我係大腳八,我鐘意買啲好多好靚的鞋,但如果唔舒服我就唔著,有點曬。」

    天賜禮物不可預期
    上一次流淚不可以講,但Coco坦言自己是一個易喊的感性女人,好友失戀會一齊喊,看到相濡以沬的老夫妻廣告會不停喊,因為寫歌創作,就是需要敏感的一面,「最近去完朋友在法國的婚禮,在古老的堡壘入面,我成日聽到個大鐘每15分鐘就噹一次,帶咗俾我新歌的好多靈感,人生其實就好像時鐘咁,噹噹噹咁不斷過。」

    人生的下半場,Coco坦言不想預期太多,只想活在當下,老公Bruce有兩個女兒,Coco亦希望和老公有愛情結晶品,今年四月,她公開承認做人工受孕,上天的禮物亦是不可預期的,「順其自然,如果有呢個緣份,會發生的!如果無,It’s Ok too。」

    (蘋果日報)

    SHARE