【入行初期渾渾噩噩】楊卓娜因佢改變人生

    無綫藝員楊卓娜最近在無綫劇集《BB來了》中飾演「金牌陪月」大受觀眾歡迎,近日她在big big channel開直播與粉絲傾偈,她自爆入行初期其實對有一段頗長的渾渾噩噩階段,浪費了不少時間,她說:「初時做主持自己唔係好習慣鏡頭,覺得自己好似唔係屬於呢行,唔投入,返工放工,浪費咗好多機會。」

    楊卓娜對演戲有興趣反而是有了小朋友之後,覺得不可以繼續渾渾噩噩,怪不得近年演出令人刮目相看,她說:「以前好冇信心,可能身體又唔係咁唔好,但係有咗小朋友之後就有人生目標,覺得做嘢需要努力,心態改變咗,大家亦睇你嘅努力,無論運氣到唔到,工作態度其實係要排第一,唔係就算有運氣,你冇好好把握,機會好快都會流走。」

    粉絲很期待楊卓娜有做女一的機會,她則說:「拍戲已經變咗我嘅興趣,反而排名女一、女二,自己覺得唔係咁重要,最重要係劇本、角色好,同埋有觀眾支持,對我係好大支持。」楊卓娜又與粉絲分享工作心得,最重要是對自己的工作有興趣,自然做得投入,努力總會有人欣賞。

    (on.cc東網)

    SHARE