【好姐妹盧凱彤匆匆告別人間】林二汶:點解我唔喺你身邊…

    盧凱彤走了,at17餘下林二汶孤單一人,她們相交相知18年,雖然曾經拆夥7年,但去年重組再走在一起,兩人的姐妹情不變,一個眼神就明白對方心思;今日,32歲Ellen匆匆的走了,二汶的電話一直關機,靜靜哀悼好友的離去,at17的紅館夢,成為永不能實現的夢想!

    一肥一瘦的二汶和Ellen,當年各自組隊參加音樂比賽,兩人一見如故,經常一齊表演,建立了閨密情,其後二汶獲黃耀明賞識,有福同享的她,帶Ellen一起去試音,結果兩人順利簽給明哥的音樂品牌人山人海旗下,組合取名at17,01年推出第一首歌《始終一天》,成功打入年輕人市場。

    at17並不是偶像組合,兩人憑着音樂才華和熱誠,在樂壇一步一步走向前,05年獲叱咤樂壇我最喜愛的組合,惟其後要在講求包裝、後台的樂壇爭扎求存,加上日積月累的磨擦,兩人最終都要向現實低頭,10年at17宣布拆夥,兩女分道揚鑣,二汶自資出碟,Ellen轉為幕後結他手,曾為陳奕迅的巡唱到各地彈結他,之後轉攻台灣,去年獲金曲獎「最佳編曲人獎」。

    Ellen的成功,造就了分開7年的at17可以重組,去年12月假伊館舉行「Girls Girls Girls」演唱會,慶祝at17成立17年,當時兩女接受《蘋果》專訪,Ellen回首跟二汶的當年情:「有啲唔了解對方為自己嘅付出,原來林二汶幫我做咗咁多嘅,佢負責撩㷫觀眾、tag歌,我淨係埋頭苦幹練結他,到我solo先發現自己唔識hold一個騷,我就知道原來冇咗林二汶係咁辛苦!」

    而二汶亦發現失去Ellen後,自己變了空殼:「當我唱MMO時,發現自己淨係識講笑嘅空殼,覺得自己好死!o依家走返埋一齊,互補令大家輕鬆咗,因為明白咗對方,同埋大咗有乜唔妥咪講,所以係好好。」

    兩人再走在一起,發現大家都很關心對方,Ellen笑說:「佢最不滿咪係我瘦囉,我就覺得佢應該瞓多啲。」分開7年,Ellen的變化很大,數年前患了情緒病,今年更公開「出櫃」自揭已婚,二汶坦言:「兩單嘢對我都好大打擊,我知你病時,我個心係覺得,點解我唔喺你身邊,如果我哋仲一齊會唔會咁呢?我唔知,可能更壞啲,我未必幫到手,但我係有怪自己,嗰個時候原來衰到我差啲就冇咗你!」

    2012年 林二汶.翻兜前度音樂會

    那些年,二汶曾親眼目睹Ellen病發情況:「好肉赤!佢喊得好勁,失控喊但冇聲,當時仲好細個,亦唔知係病嚟,佢好快冇事,我又唔敢問點解。」二汶更擔心Ellen會做儍事:「但我覺得如果真係咁,唔緊要,呢個係選擇,我會傷心,但我尊重。」Ellen解釋:「其實躁鬱症會令人處於情緒波動,當然會諗過輕生,所以要用藥物控制,只係一個病,你有負面思想唔係因為你嘅錯、懦弱、世界好壞,所以食番藥冇事。」

     

     

    (appledaily)

    SHARE