【見家長娶Stephy?】王子秒答:有愛啊!

    現年29歲、前台灣偶像組合Lollipop成員邱勝翊(王子)早前與比佢年長5年嘅鄧麗欣(Stephy)分別認愛,其後王子秘密來港,更指佢見家長好事近。

    今日王子喺台灣出席街舞大賽決賽評審,被問到係咪真係好事近?王子笑言:「太快了吧!我才18歲!」問到佢最欣賞女友Stephy啲咩,先係話「很多耶,有蠻多欣賞的地方,她很會替別人著想。」係喎,Stephy大過王子五年,咁呢個「姐姐」係咪都會照顧佢起居生活?王子笑道:「不用照顧我,感覺我很不行一樣。」又讚Stephy「很貼心」,仲話同女友溝通「無礙無礙」。

    傳媒即追問:「那有愛嗎?」王子秒答:「有愛啊!」王子又話,今次公開認愛,其實心情輕鬆,佢話:「這很輕鬆、很自然,畢竟也都出道這麼久,大家都是成熟的大人,這件事是雙方經過溝通、討論,彼此都很尊重對方。」台灣興慶祝「七夕」,王子話暫時未定點同Stephy慶祝共度,甚至可能要開工。

    (蘋果日報)

    SHARE