【連咀五次】結婚一年先擺酒:我見到老婆就想喊

    笑言不知道要玩新郎:「玩抽卡,3、4個人做瑜伽pose,我啲兄弟隊我出去,好彩我啲骨頭未硬。」問到有何愛的宣言?他說:「有情深剖白,我會將所有錢畀晒佢!(講到想喊?)我見到老婆想喊。」

    DJ及歌手啤梨(葉文輝)與圈外女友Michelle去年底簽字結婚,今日(28日)在尖沙咀的酒店舉行結婚雞尾酒會及晚宴,科林及彭懷安(Eddie)等擔任兄弟,大批藝人朋友到場祝賀。提到今早接新娘,啤梨笑言不知道要玩新郎:「玩抽卡,3、4個人做瑜伽pose,我啲兄弟隊我出去,好彩我啲骨頭未硬。」問到有何愛的宣言?他說:「有情深剖白,我會將所有錢畀晒佢!(講到想喊?)我見到老婆想喊。」Michelle直言又感動又開心,啤梨續說:「我嘅人生只有Michelle,好多謝佢交人生畀我,我會用最大力量對佢好!」

    興奮咀5次

    一對新人蹺手現身,應傳媒要求咀足5次,又大騷婚戒。身穿黑色婚紗、谷胸上陣的Michelle表示喜歡黑金主題及這位設計師,而啤梨表示很開心:「終於擺酒喇,上年差唔多呢個時候求婚,依家一周年喇!原來訂酒席要成年,今次請咗好多朋友、同事同屋企人嚟分享喜悅。」

    (on.cc東網)

    SHARE