【仲著高踭鞋】大肚Coffee連撞兩次:跌親冇嘢嘅

    劉佩玥(Moon)同林芊妤(Coffee)等今日喺銅鑼灣出席meitu全新手機發佈會,懷孕6個多月嘅Coffee喺現場兩次撞到地上嘅擺設,差啲跌親,好彩身邊嘅Moon即時扶住佢,有驚冇險!Coffee話:「唔緊要,跌親冇嘢嘅,我平時都好論盡,今日着高踭鞋出街,老公即刻大嗌『吓!』跟住我就好快出咗門口啦。」問到佢平時係咪咁唔聽話?佢就話:「阿Moon又靚又瘦又高又長腿,我唔着高踭鞋就成個小矮人咁,我都係貪靚嘅。」Coffee真係好大膽!嚟緊佢就出發同老公去歐洲自駕旅,揸住架車去德國、法國同埋意大利,仲會去20日,佢仲話:「有朋友問唔怕『戥』咗個bb出嚟?啋!唔怕啦,我都係坐喺車入面,今次酒店都未book,都係backpack探險,我覺得小朋友出世之後,就冇咗自己人生,唯一因為胎盤太低,阻住出世,所以會開刀,所以今次都唔能夠太操勞,會去睇下建築物風景,返嚟嘅時候就8個月㗎喇,仲有一個月安胎,其實自己喺香港會仲曳,噚晚仲跑步跑咗5k,開頭諗住陪老公去跑,我自己散步,點知覺得好悶所以就慢跑。」

    另外,阿Moon低胸裙性感現身,提到寫真銷量,阿Moon話:「唔錯呀,有朋友想要都留唔到畀佢哋,今個禮拜仲會公佈海外訂購,今次印咗3000本,依家剩反幾百本,爸爸嘅朋友同埋仔女想買,我都要叫佢哋去書局同埋便利店買,呢一個係一個開心事,係好滿意,一開始冇諗住係商業,扣除成本之後我會同班幕後同我出生入死嘅朋友慶功,食牛雜,講笑啫,其實係食飯慶祝,佢哋鍾意食日本嘢,開心最緊要。」

    問到佢點解唔加印?佢就話:「我諗住係限量發售,今次銷情咁好,已經諗定下一次,會有part 2。」問會唔會加多啲性感?呀Moon就話:「今次都唔係性感行先,係文字同埋寫自己嘅嘢,大家都咁鍾意,真係好感動呀!希望藝人出書唔係sell性感,今次嘅成功,大家接受,亦都畀咗個仙氣女神呢個咁好聽嘅名我,唔賺錢都賺到滿足感。」

    至於問到同佢同屆嘅港姐冠軍陳凱琳嘅婚禮,阿Moon就話:「公報咗未㗎?我唔知呀,依家都等緊。」會唔會恭喜對方雙喜臨門?佢就話:「唔知係唔係雙喜臨門,但係有喜事就好開心,身邊嘅朋友結婚同埋生仔,都會係開心事。」

    (蘋果日報)

    SHARE