【六大一小超溫馨】恭喜哂Brendan~

    38歲胡杏兒,15年尾嫁李乘德(Philip)成為人妻,去年10月誕下得意B仔李奕霆(Brendan),肥嘟嘟嘅李奕霆(Brendan)已經九個月大,杏兒同老公不時都會喺社交網上載佢嘅生活照,一家三口甜到漏。

    今日杏兒就上載咗佢一家三口喺澳門大三巴牌坊前面影嘅相,原來今次係杏兒囝囝出生以來,首次衝出香港。佢同老公、囝囝齊齊戴Cap帽,杏兒就負責孭住囝囝,佢留言話:「奕霆拿到護照及身分證後第一次離開香港,帶著公公婆婆,爺爺嫲嫲一行人6大1小坐船過大海到了澳門,謝謝酒店管家姐姐照顧,兩晚行程一切順利,吃了我最愛的豬扒包,公公餵老虎機餵了$120,吃了米芝連點心、葡國菜,還到了很多很多人的大三巴留影。」

    除此,杏兒又鬼馬留言:「後面的靚姐很搶鏡。希望下次來BB你會行路了,媽媽腰快斷了,因為你真的很重!」

    (蘋果日報)

    SHARE