【PO李長治舊相】梁洛施暗示李澤楷…

    最近頻頻喺社交網曝光嘅梁洛施(Isabella),聽日就會繼2013年再次復出,出席喺中環化妝品活動,喺復出見人前夕,今日佢又喺Instagram上載一張當年佢抱住只有半歲大嘅大仔李長治嘅相,留言︰「於我而言,家庭重要,事業同樣重要,得到家人的支持,令一向喜歡演藝事業的我能重投工作,做一個有自信兼且獨立的女人!」之後佢仲tag住「#WomensPower #努力工作 #兒子的榜樣 #為愛我的人努力 #獨立自信 #GirlsPower」,睇到佢對今次復出好有決心,唔少網友都留言叫佢加油。

    至於Isabella上載呢張抱住大仔長治嘅相,又話「得到家人的支持」,「家人」點都應該有李澤楷份啦;至於點解唔出囝囝新相,而出番2011年發俾傳媒刊登嘅舊相,未知係咪因為「家人」唔想小朋友曝光率太高啦。但估唔到Isabella冇用原相,反而cap過張相,所以質素上有少少散。今日較早前Isabella仲去咗跑步,佢仲貼咗張相,顯示佢跑咗7.35km用咗41分鐘時間,佢留言︰「有時候身體就不想動,但是我必須的!美好的一天又來了,期待明天跟大家見面喔!」

    (蘋果日報)

    SHARE