【網民激讚陳茵媺】小公主又大個咗!

    靚媽陳茵媺(Aimee)早前出席活動,就講明會俾老公陳豪放假,會帶三個仔女返加拿大探親,說時遲那時快,陳豪嘅「暑假」已經正式開始喇,因為Aimee已經一拖三上咗飛機,飛咗返加拿大多倫多喇!

    今日Aimee喺ig度上載咗一段短片,見佢帶住三個小朋友坐飛機,真係一啲都冇難度,四個人排排坐喺特選經濟客位,飛機起飛前Aimee就好開心咁拎住手機同三個小朋友拍片,可以飛返加拿大放假,Aimee仲開心過啲小朋友咁,開心到伸埋脷仔同細女同細仔,而哥哥就帶住超人玩具陪飛,佢都好開心咁喺鏡頭前舞動超人公仔。

    Aimee留言話:「單獨一個人在飛機上,飛十六個鐘,照顧三個小孩 (ages 4,3,and 2) ,實在是一件不容易的事情!意外地兒女們在飛機上特別生性和聽話,令到媽媽照顧起他們上不太辛苦,My 3 munchkins are totally awsome! So proud of these frequent fliers!We did it! #TRAVEL #ALIVE #wemadeit #toronto」。

    有網民就大讚Aimee話:「帶一個就夠吃力,你還帶三個很叻」、「三位王子公主都顏值非凡啊!好可愛」、「Supermum!safe trip!」

    (蘋果日報)

    SHARE