【患病皮包骨】愛情事業都失意:佢驚我做儍事

    「要靠自己,每個人講嘢都聽唔入耳,收埋咗自己,又唔敢同人講,雖然冇睇醫生食藥,但有搵朋友傾訴,咁多年嚟母女關係最好就係嗰段時間,佢又會同我睇相傾偈,話畀我聽我愛你嘅人就喺你身邊,你唔可以咁樣做。」

     

    莊端兒、寇鴻萍、羅蘭、黃允財今日喺中環出席新書《開心法術》發佈會,書本內容圍繞香薰治療情緒,並會為慈善出力籌款。

    莊端兒兩年前經歷低谷,愛情事業失意,又患病割咗個膽,體重下降至100磅皮包骨,佢話:「最初諱疾忌醫,以為自己壓力大,後來病到一發不可收拾,當其時我以為會死。」莊端兒分享情緒低落時心情:「要靠自己,每個人講嘢都聽唔入耳,收埋咗自己,又唔敢同人講,雖然冇睇醫生食藥,但有搵朋友傾訴,嗰段時間幫到我最多係媽咪,佢本身喺澳洲居住,專登返咗嚟香港陪住我,驚我做儍事,咁多年嚟母女關係最好就係嗰段時間,佢又會同我睇相傾偈,話畀我聽我愛你嘅人就喺你身邊,你唔可以咁樣做。」現時佢堅強得多,回想一個經歷令佢成長咗,o依家面對一啲事情都會覺得好小事。

    寇鴻萍喺97年經歷離婚時候情緒低落,將自己收埋半年唔見朋友,經過半年後才能走出陰霾,開始社交,勸喻遇到情緒問題嘅人一定要行出去搵人傾訴。

    講到錢慧儀由老公證實下患情緒病,及有傳婚姻觸礁,寇鴻萍話:「同winnie相差一年選美,以前好friend,因為佢我先參加選美,大家一齊做model,仲問佢選美有冇黑幕。最近唔知道佢點,人生會經歷好多,有需要要尋求醫生,我都試下聯絡佢,但已經好多年冇見,知道佢嘅小朋友都大個,好多年前飲過嘢見面,希望佢冇事祝福佢。」

    (蘋果日報)

    SHARE