【BB性別老公想要驚喜】但鍾嘉欣等唔切暗示係…

    藝人鍾嘉欣2016年為脊醫老公Jeremy誕下女兒Kelly,而今年3月宣布再度有喜,現今已經佗B接近八個月,不過一直都未公開BB性別。

    嘉欣剛剛更新社交網,晒出摸住巨肚嘅相,上面仲畫上代表男嬰嘅粉藍色心心,以及代表女嬰嘅粉紅色心心,然後用英文留言:「老公想將BB性別保持驚喜,但係我等唔切喇,要找出真相!男仔定女仔呢?」

    文字間已感受到嘉欣嘅喜悅,見到唔少網友都紛紛留言估性別,齊齊送上祝福。

    究竟係仔定女,嘉欣BB就冇明言,不過就畀咗唔少線索,就打了「-L-」同不斷打藍心心夾住一個心跳emoji,再hashtag #funfunfun、#lovelovelove、#staytuned同#ihaventtoldmyfamilyyet等,即係佢自己已知BB性別,種種線索,嘉欣好似暗示呢胎生仔。如果呢胎真係生仔,嘉欣就三年抱兩,湊夠一個「好」字,而好多網友都留言估佢生仔,而陳敏之、宋熙年等都和議話嘉欣BB係生仔喎。

    (on.cc東網/蘋果日報)

    SHARE