【私人時間都畀哂小朋友】陳茵媺教仔女有一套:我比較著重…

    陳茵媺(Aimee)今日到鯉魚門一間幼稚園出席兒童語言發展活動。

    Aimee認為語言係同小朋友溝通好重要嘅一環,目前香港缺乏一啲專業意見分析平台,Aimee唔想小朋友太早擁有私人電話或電腦,最好放喺廚房或大廳等佢可以睇到嘅地方,咁就知道小朋友上網睇緊啲乜。Aimee對三位小朋友都會親自身教,無奈鬼妹仔特別緊張中文,佢話:「因為我哋都係講英文,國語就更加要交畀老師,自己中文唔係第一語言,如果教小朋友會教錯,o依家會有適當時間畀佢哋玩遊戲從中學習。」

    而子女識說話就會開始駁嘴,Aimee話:「好自然,都算係,o依家會識得反駁我,都開心證明係識得互動溝通,唔係媽咪話唔得就唔得,例如大仔想食曲奇餅或者瞓我張床時就有好多藉口去達到目的。」

    不過小朋友有佢嘅諗法之餘,大人都有佢嘅道理,Aimee話:「我比較著重規矩,唔會心軟,幸好佢哋都聽話好乖,媽咪同小朋友嘅信任同溝通好重要,我哋家庭逢星期五就係daddy’s night,小朋友同爸爸瞓,星期六就係mother’s night,同媽咪瞓,星期一、二佢哋就要自己返自己張床瞓,但有時都會走過嚟一齊。」

    早前Aimee同陳豪結婚五週年紀念,兩公婆坐直升機去澳門慶祝,Aimee話:「食一餐正經冇小朋友嘅飯已經好浪漫,我哋嘅私人時間都畀哂小朋友,一向以時間行先多過禮物,但都想計劃下重臨結婚地巴黎。」

    稍後暑假Aimee會獨自湊三位小朋友返加拿大一個月放暑假,老公陳豪就係香港工作同休息。

    (蘋果日報)

    SHARE