【醉駕之後】梁漢文:決定聽朝做一個大手術

    歌手梁漢文(Edmond)早前醉駕,被判罰160小時社會服務令兼停牌2年,並罰款1,500元,在其保釋金扣。如果再違犯就會重新再判或者坐監,梁漢文在庭上說:「明白,我願意!」
    (資料圖片)

     

    多個月後,竟又睇世界盃睇到撼穿頭爆缸!今年可謂認真坎坷!

    身為足球發燒友嘅佢,趁世界盃熱潮相約朋友到卡啦OK打牙骹觀賞賽事,點知佢邊睇邊唱K期間,突然個頭撞落枱角,當場見紅仲要流血不止,要立刻入院接受治療。

    在凌晨大約三時半,Edmond在社交網上載受傷照,唔少網友留言安慰同埋祝福佢早日康復,仲話佢本身都咁靚仔唔使去整容啦!

    梁漢文詳細留言講述事發經過:「今屆世界盃都未試過出去睇場波,突然心血來潮打畀我兄弟問佢喺邊,佢咁啱喺卡拉OK,當時我的感覺直情係緣分到了,可以一齊睇波、點知意外就係意外,冇得解釋,竟然可以一邊唱住人哋想我唱嘅《一世一次戀愛》、個頭直接撞落枱角,流血不止,經過一大輪嘅討論,我決定聽朝做一個大手術,所以我之後會好靚仔,good nite,大家不用擔心。」

    Edmond留言。

     

     

    (on.cc)

    SHARE