【為囝囝推Job過百萬】余文樂唔搞百日宴:生女好危險

    余文樂上年12月同台灣女星王棠雲結婚,今年5月囝囝余初見(Cody)出世喇!榮升爸爸嘅樂仔今晚終於現身活動,到上環出席手表活動,佢話自己仲係放緊假:「不過呢個job係半年前已經接落,所以一定要出席。我已經放咗1個月假,為咗湊小朋友推晒啲工作,依家努力學習湊BB。」

    初為人父嘅樂仔,同老妳分工合作,樂仔笑話自己揀咗個筍位:「我負責餵奶,換片同掃風就係媽咪(老婆)負責,我做夜更,3個鐘餵1次,早更媽咪做。」推咗嘅工作加埋有冇成球呀?樂仔即刻:「點只呀!不過唔關工作事,我係為咗照顧BB,唔想BB一出世,我就去做嘢,想再放多一個月假。」

    今個月10號係Cody滿月,問到樂仔會唔會幫囝囝搞百日宴?佢就話唔搞啦,到時只會同屋企人食餐飯。講到囝囝,樂仔就勁開心,仲話Cody路大得好快:「初初出世好細粒,o依家重咗好多,大過張櫈,BB個樣似我,不過媽咪話似佢。」

    會唔會再追多個女?樂仔坦言:「想,但有啲驚,想生又唔敢生,因為生女好危險,太太係獨生女,由細到大都唔多朋友。目標係想生3個,睇我能力啦!能力下降咗,因為老囉,湊細路真係好攰,要好多時間,樣樣想自己親力親為,要同老婆輪更湊,工人姐姐只係負責協助。」

    樂仔同老婆上年底喺澳洲結婚,佢話唔會喺香港補擺喜酒,之前已經同屋企人食咗飯。至於早前同老婆去咗去意大利旅行,樂仔就自爆本來老婆一直想去意大利結婚,但因為有咗BB,所以就答應老婆擇日再出發:「佢一坐完月我哋就即刻去旅行,不過去到又好掛住BB,好想返屋企,依家手機多好多都係BB嘅相。」

    (蘋果日報)

    SHARE