【結婚步入4份1世紀】馬太張筱蘭:由12歲開始認識你

    日前宣佈「入伍」、50歲型男「馬神」馬德鐘,噚日同太太張筱蘭結婚25周年,佢哋育有20歲獨子馬在驤,早前去咗澳洲升學,今次銀婚佢哋兩公婆就可以過二人世界囉!

    馬太噚晚facebook放閃,兩公婆慶祝銀婚,佢留言:「由12歲開始認識你@馬德钟JM ,到今天與你結婚步入4份1世紀,感恩一直同行。人生就是要將今天活得比昨天好。銀婚快樂!」

    馬太仲貼出佢哋那些年拍拖照片,馬神同太太puppy love認識至今,認真唔簡單,睇番佢哋少男少女時已係一對金童玉女,馬太想當年曾做model,及至誕下囝囝才淡出,全心一意做馬神賢內助。仲有佢哋93年結婚舊相,當年馬神未紅,馬太背後默默支持,陪佢捱過艱辛歲月。

    兩夫妻共過患難,特別珍惜,馬神噚晚都轉發馬太嘅留言,兩夫妻齊晒恩愛,佢哋兩公婆仲sweet爆戴上情侶鏈手牽手。

    《蘋果》今日叫馬太分享幸福婚姻之道,佢甜絲絲回覆:「問得非常好!可以一陣問問Joe (馬德鐘)!我想聽吓佢講。」

    馬神大方話:「甚麼是幸福,能令對方幸福自己就必然能感到幸福!甚麼是快樂,能令對方快樂自己就必然能感到快樂!能多替對方着想,能接受平淡簡單的生活,人生就是精彩及美滿了!」

    (蘋果日報)

    SHARE