【完全估唔到佢會鐘意…】 50歲馬德鐘:太太就是知我心意

    古語有云:五十知天命。

    今日馬德鐘「入伍」,50歲牛一,佢一早就喺facebook貼相收到馬太張筱蘭送嘅靚花,佢拎住花放閃留言:「有其他男士跟我一樣喜歡花嗎?太太就是知道我的心意,在我今天生日的日子,送上清雅的花!感谢太太@江你MarjorieKaren ,同時亦感谢所有给我送上生日祝福的朋友!。」

    壽星男新相所見,越嚟越瘦,佢同《蘋果》分享逆齡貼士:「我又開始健康飲食,大部份素食,又做運動。我覺得要食多啲豆類,因為冇吸收動物嘅蛋白補充返,我食多啲堅果同牛油果。」馬德鐘每周都會有規律做gym同游水keep fit。

    講到「入伍」,馬德鐘話:「入伍,哈哈,我覺得似重生,就係生命又繼續行,更加健康,工作方面就可更做好啲。人生行咗半,就第二個人生啱啱開始,呢個人生就唔係BB嗰時咁學行,有準備而行係好嘅開始。」問到馬太點同老公慶生?馬太短訊回覆:「平靜渡過。」

    (蘋果日報)

    SHARE