【報唔報警係當事人話事】見義勇為黃建東反遭網民圍攻鬧爆!

    藝人黃建東周六晚途經港鐵彩虹站時,聞得便利店職員大嗌「偷嘢」,立即與多名熱心途人追捕疑人,涉案男子被截獲及被接報警員帶走。

    橙衫男拔足逃走。


    見義勇為市民(左)截獲橙衫男,將其按在地上。

    見義勇為的黃建東在事後卻遭到網民抨擊,指只是價值共40港元的麵包和焗豆,點解黃建東唔幫手畀錢?又唔幫口求情?

    黃建東今日喺社交網舉咗「六點」詳述事件過程,表示當時出自本能幫助女店員,佢留言:「當我知道係發生咩事嘅時候,我有諗過個男人嘅情況可能好慘好肚餓,佢只係偷咗少少食物,俾(畀)人捉到亦肯俾返(畀番)錢,係咪應該就咁算數呢?但係首先,報唔報警係當事人話事,並唔係我哋側邊呢啲途人決定,必須要尊重番當事人。第二,無論個男人係咩情況都好,偷嘢始終係犯法係不對的,佢有呢個行動就必須為自己的行為負責。第三,當佢俾(畀)人捉到之後話『我俾返(畀番)錢你』,證明佢身上係有錢可以支付食物。第四,有街坊話呢個男人之前試過偷過好多次嘢,當然呢個係咪事實我唔會知道。第五,之後問返(番)便利店職員,佢話原來成日有人走來偷嘢,但係次次都捉唔到。第六,之前啲人成日話香港人好冷漠,但原來有起事上嚟有人求救要捉賊,大家係會願意停低齊心協力去幫忙。呢一點我係好感動的。」

    黃建東又話每個人都有有唔同觀感,但係佢覺得今次做得啱嘅。

     

    (on.cc)

    SHARE