【承認忽略媽媽感受】黃又南泛淚光:從來冇怨過爸爸破產

    藝人黃又南一直堅持與患有腦退化症的父親同住,但近日他向現實低頭,送父親到護理院,交由專業人士代為照顧。他承認忽略了媽媽不辭勞苦照顧病患者的感受,並坦言未能於爸爸有記憶時成家立室,是人生憾事。

    2007年,又南公開承認為爸爸擔起約700萬港元的債務,近年黃父確診患腦退化症,又南一直默默承擔。(相關新聞:https://goo.gl/ptkPm6

    父親節將至,他接受專訪,感慨稱與父親相處有何憾事:「諗住27歲還晒債儲多3年錢,搵個女友拍拖結婚,等爸爸見到呢一幕,但事實非我能控制,搞到依家十畫都冇一撇。好彩嘅係兩年前爸爸腦退化初期,家姐已經喺沖繩結婚,相信喺爸爸嘅心中,一定會記得呢個難忘畫面。」

    又南真係好黐爸爸!

    今個父親節,又南希望與爸爸同枱食飯的普通心願,卻隨着黃父入住護理院而添「變數」。原來Shine今年3月舉行演唱會前,又南入住酒店方便排練,黃母則留家照顧丈夫,她對兒子一直報喜不報憂,結果累壞了。他泛淚光說:「媽媽嗰次突然見暈,電召救護車送院,佢當時瘦咗好多,我先發覺自己一直只專注患者(黃父),而忽略咗患者身邊嘅人(黃母)。原來媽媽將所有心事,都只講畀我家姐知。我家姐試過提議送走爸爸,每次開聲就鬧大交收場,依家我先明大家都有難言之隱。送爸爸去護理院非我所願,但起碼媽咪有番私人時間,爸爸精神都好咗好多。」

    雖然要為父還巨債,但佢直言冇怨過爸爸,一直好愛佢!

    今個父親節,又南希望同爸爸同枱食飯!

    由於連月忙於工作,又南日前才有時間探望爸爸。談到以往與爸爸的軼事,他說:「以前我會擔心佢唔記得我,但依家我淨係想佢健健康康。其實爸爸好錫我,我細個時佢生意好景,會陪我去旅行,我小學送畀佢嘅父親節卡,佢當寶咁珍藏。當爸爸破咗產要成家人搬嚟同我一齊住,有晚佢好唔開心咁企喺露台,我跟出去同佢傾偈,話我冇怨過佢,而且一直好愛佢。」

    爸爸又會帶佢成日去旅行!

    (on.cc)

    SHARE