【陀槍師姐返嚟喇!】人緣超好 獲多位小生花旦撐場支持!

    今日在中環舉行開幕剪綵儀式,獲圈中好友包括歐陽震華(Bobby)、關詠荷、 陳松伶、譚玉瑛、黎芷珊、 麥長青、 張慧儀、陳慧珊、張錦程等等支持。

    《陀槍師姐》組合。

    活動上見到番幾套劇集嘅經典組合,好似《陀槍師姐》嘅歐陽震華、關詠荷同滕麗名,真係難得一見;另一組兒童節目主持譚玉瑛姐姐、陳伀伶、麥包、黃智賢都好經典。歐陽震華就自爆:「我以前都係interview兒童組,仲同周星馳一齊,後來被foul咗。」至於張慧儀同黃智賢,就令人諗起《真情》。

    黃智賢在中環開設《LA PURO醫學皮膚中心》,人緣超強!獲多位大星撐場!

    張慧儀拍過《真情》。

    Bobby同關詠荷一齊受訪時話,幾年前大家見過面,Bobby話:「前年上咗佢屋企拜年,佢著住件睡袍神褸,依家好興嘅神褸一號,唔係神州一號。認真諗過開《陀槍師姐》續集,再唔開驚人哋認唔到我。」之後Bobby仲稱贊黃智賢凍齡,由《真情》到o依家仲後生咗,關詠荷笑Bobby都ok,Bobby就話:「你哋唔見我一輪就去咗微調,調肥啲好睇啲,早前朋友介紹咗我睇一個中醫針灸瘦咗,啲人好擔心, 咁我咪調肥啲囉。」

    關詠荷話遇到好劇本都會復出拍劇,Bobby見關詠荷一頭金髮,仲話對方似鬼妹,關詠荷就話︰「你都成個黑人咁,不過佢哋話如果要速成今次續集,要搵到以前監製鄺業生同埋編審。」兩人表示o依家拍文武戲,都可以親身上陣,關詠荷仲話有啲戲可以特技搞掂。但Bobby就好認真話:「咩特技呀?打得唔一定要有腹肌。」關詠荷話續集開,可以考慮一啲太空超能力元素,Bobby笑話:「你話得咪得囉,陀槍師姐,你係師姐你話事啦。」

    (apple daily / on.cc)

    SHARE