【一講起囡囡就停唔到】但講到Yoyo 王浩信就⋯

    王浩信跟陳自瑤傳出婚變,王浩信對婚變傳聞曾經表示不作回應,而YoYo更是封口不提。

    最近王浩信接受DJ車淑梅主持明日播出街的電台錄音訪問,訪問中王浩信談到女兒滔滔不絕,但對太太陳自瑤的婚姻關係,他就點到即止。王浩信與YoYo結婚七年,仍不是傳出緋聞,他表示與太太都只會一笑置之,希望私人生活不會繼續成為大家茶餘飯後的娛樂。至於如何提升夫妻的關係,他細想後認為溝通是最重要的︰「我哋咩都會攞出嚟傾,喺我得獎後呢段時間,我有更大嘅啟發,呢段時間亦令我哋溝通多咗,關係愈來愈清晰。」

    大讚囡囡好聰明

    問及當年28歲便結婚,有否擔心會失去觀眾的支持?王浩信指上天對他不薄,得到觀眾的支持之餘,家庭亦是他的一大支柱。他說:「我曾經以為(照顧)小朋友會花好多時間,又怕唔夠錢,慶幸個囡好聰明。我又發現小朋友嘅天真可以淨化自己心中嘅負能量。」王浩信回想女兒出生前一晚,緊張得徹夜未眠,終於在產房初見女兒,便忘卻所有疲憊。他說:「我哋會盡力保護女兒嘅私隱,唔會公開佢嘅照片,我都好少去學校接佢。個囡好鼓勵我,每次都叫我加油,我同佢嘅關係唔似父女,而係似朋友。」


    王浩信在訪問中多次談及女兒,問到他和太太如何在繁忙的工作中,和女兒保持良好的關係?他直言以往太專注工作,或忽略了女兒的成長︰「依家每次放假,我就會爭取每日陪吓佢,個囡已經六歲大,好識得表達同溝通,呢段時間對我嚟講係一個彌補。」

    (on.cc東網)

    SHARE