【Yoyo下午現身解畫】王浩信:任何人的關係都是一面鏡

    36歲陳自瑤(YoYo)同34歲老公王浩信最近傳出婚變消息,敵不過七年之癢。傳出係主動提出離婚嘅YoYo今日下午兩點會現身馬鞍山一個活動,親身為離婚事件解畫,而王浩信就選擇喺老婆現身前三個鐘,喺instagram貼出一張陽光普照風景相,留言:「無論任何人的關係都是一面鏡,它映照了你的本質,好好感恩你每一天仍然能夠存在,去感受,去活着,去愛,去驗體狂喜,我就感恩今日太陽終於出返嚟。」


    而噚日王浩信亦喺ig貼出陪囡囡做功課嘅相片,一個好爸爸模樣,o依家又話太陽終於出返嚟,究竟係雨過天青,定係等老婆親身公告「重大」消息,一次過交代所有是非呢!回帶講番,今次爆出婚變,起因唔係同女星嘅緋聞,而係王浩信事先張揚要買獨立屋俾老婆,點知轉頭購入清水灣傲瀧高層單位送俾媽咪,事前老婆YoYo更毫不知情,張張「空頭支票」,主動提出離婚。

    之後日日有新發展,王浩信稱近年信基督教,開始學識放下,明白要活在當下,接受好同壞嘅情況,強調婚姻關係冇改變,認為婚姻係會有困境,要學習同汲取教訓,但翌日就有報道指,王浩信同陳自瑤處於分居階段,女兒靖喬升小學後,就交由王浩信爸媽照顧。對此王浩信稱:「唔回應啦,多謝大家關心!」

    (蘋果日報)

    SHARE