【阿嬌再放閃】賴弘國竟然大呻…

    阿嬌(鍾欣潼)上月尾同台灣「醫學王陽明」賴弘國上月26號喺洛杉磯舉行婚前party後,阿嬌就同老公先後喺美國、日本同台灣預支蜜月,咁歡樂嘅日子過得特別快,佢哋嘅假期噚日已經結束,賴弘國噚日就陪阿嬌返香港。


    阿嬌返港,吸引大批傳媒接機,當時有記者問到賴弘國可會搬來香港定居,阿嬌就話:「我哋兩個都兩邊飛。」至於今次賴弘國今次會留港幾耐,阿嬌就有啲酸溜溜咁話:「佢送我返嚟,聽日就走喇!」

    今日賴弘國就要離開香港,唔知阿嬌係咪好唔捨得老公仔呢,剛才佢就喺ig貼咗老公嘅相,見到賴弘國好開心咁同街邊嘅鏽球花大玩自拍,阿嬌就留言話:「今日笑一笑」,佢仲tag埋老公嘅ig㖭,真係好鬼溫馨,網民見到大讚佢哋兩公婆好sweet,仲留言回應話:「陪著你笑,陪著你鬧」。

    原來除咗網民留言,連好姊妹阿Sa(蔡卓妍)亦有留言:「作品名『人比花嬌』」,阿Sa附上幾個大笑貼圖㖭,相信佢都好戥阿嬌開心。但最搞笑係主人翁賴弘國都有留言,佢就大呻:「說好的帥照呢?」同老婆公開喺網上耍花槍,認真 sweet sweet。

    (蘋果日報)

    SHARE