【與吳博君不相識主動幫忙解困】薛凱琪:會再跟進

    無綫演員吳博君今年三月證實患上「肌萎縮性脊髓側索硬化症」(俗稱「漸凍人症」)的疾病,其太太為照顧他而辭去工作,令家庭經濟拮据,幸好演藝圈一班有心人出手出力幫忙,令博君十分感激!其中與博君不相識的歌手薛凱琪(Fiona)亦有主動捐錢幫忙。

    Fiona接受傳媒訪問時表示,因為今年她成為演藝人協會的理事,她和其他成員開了一個演藝人協會group chat。而今年演藝人協會亦將為演藝界發起不同的活動,尤其是為香港音樂界或者新人提供幫助。她說:「想做啲唔同嘅嘢,我形容為新鮮又興奮嘅project,呢個group chat係for好多唔同嘅嘢而起嘅。」

    相關圖片
    Fiona自言加入演藝人協會和開了這個協會group chat後,能知道更多有關協會的事。例如有一日,演藝人協會名譽會長曾志偉便提及到博君的狀況,由於博君曾是演藝人協會成員,Fiona認為:「我自己覺得只要係演藝人協會、幫過電影界嘅,其實基本上全部人都係屬於一個家庭嚟嘅,因為大家都係從事香港電影行家。我基本上係唔識佢本人(吳博君),知道呢件事後,只係捐咗少少錢畀佢,呢啲錢做到、幫到佢啲乜,或幫佢幾耐我唔知,最緊要係畀佢覺得有人愛佢,當然最愛佢嘅係佢屋企人啦!呢啲錢畀到有需要嘅人一個希望,人最需要係知道被愛同有希望。」Fiona又指除了她之外,曾志偉亦有出錢出力,而他在group chat中亦提及了很多不同的個案,但涉及到如何運用資金及受惠者等就交由志偉去選擇。

    Fiona覺得最開心的並非博君得到經濟資助,而是他感受到愛和關心,她說:「我會喺個group chat度繼續follow番佢嘅狀況係點,或者佢需要嘅唔係錢,而係物資、任何關懷都好,我都會follow up。我好希望任何演藝界嘅每一位,都會感覺到我哋演藝人協會係全力支持大家同埋愛護大家。」

     

    (on.cc)

    SHARE