【實踐了結婚誓言】吳博君難忍激動講太太:佢喊咗好多次,對住同事都係咁喊…

    「我請在座各位見證,從今天開始,無論是順境或是逆境,富有或貧窮,健康或疾病,我將永遠愛你、珍惜你直到地老天長。」——前無綫綠葉吳博君,今年三月患了罕見運動神經細胞疾病(MND、俗稱「漸凍人症」),太太實踐了結婚諾言,對他不離不棄,矢志不移!

    吳博君與太太結婚11年 (圖片:蘋果日報)

    61歲的吳博君,與太太結婚11年,兩夫婦住在舊區荔景邨,雖然生活不富裕,但平凡幸福。他說:「我哋冇仔女,比較遲結婚,我哋睇波嘅時候識。」說起患難與共的太太,吳博君難忍激動說:「佢好辛苦,撲嚟撲去,探病時間一日去兩次醫院,我見到佢咁辛苦,我都好唔舒服。佢喊咗好多次,返到公司對住同事都係咁喊,依家佢冇做嘢啦,冇辦法,辭咗份工嚟睇住我,變咗好無可奈何。」

    (圖片:蘋果日報)

    之前吳太任職普通文員,月入萬多元,今年4月辭掉工作,全心全意照顧患病老公,吳博君感激太太不離不棄:「我感覺到佢係唔會離開我,佢真係好好,其間咁辛苦撲嚟撲去,一啲怨言都冇。有呢個病,覺得好絕望,同太太交帶身後事,我都冇希望喇,唔知呢個病會維持幾耐!」訪問這天,吳太如常陪老公到樓下公園做運動,見到老公情況日漸好轉,吳太開心說:「佢之前衫鈕都扣唔到,鞋帶都綁唔到!」博君輕吻太太面頰,濃情化不開。

    太太患難與共(圖片:蘋果日報)

     

     

    (apple daily)

    SHARE