【不憤被TVB投閑置散?】去意已決:覺得我喺香港嘥咗一年時間

    「時間過得好快,會好唔捨得化妝、梳頭同工作人員,好鍾意同佢哋傾偈……男友好支持我返去,佢知道我要喺香港留一年都有啲唔開心」她昨日下午在將軍澳電視城接受訪問。

    「香港嘅節奏唔係咁適合自己,其實本身都諗住返嗰邊發展,選嗰晚都講咗一句想去荷里活發展,喺香港玩咗一年,時間過得好快,會好唔捨得化妝、梳頭同工作人員,好鍾意同佢哋傾偈。」

    卸任港姐後將返回加拿大生活及尋求工作機會的雷莊𠒇,透露返到加拿大會隨即投入工作:「嗰邊有幾份工作等緊我,嗰邊嘅經理人公司覺得我喺香港嘥咗一年時間,希望我快啲返去,因為荷里活嗰邊好需要中國人面孔嘅演員,自己有信心可以做得到,由細到大都好希望拍西片,今年都學詠春同埋不停做運動準備,自己希望做打女拍動作片覺得好刺激。」

    返回加拿大後雷莊𠒇要前往試鏡尋找機會,她說:「自己唔怕排戰,嗰邊嘅工作制度會好啲,同埋可以賺得多啲錢,自己都要照顧父母。」講到返回加拿大生活,問男友是否最開心?雷莊𠒇笑說:「係呀!佢好支持我返,當選之後佢知道我要喺香港留一年都有啲唔開心,我當時同佢講我會好快返去,不過返去都係工作第一、男友排第二。」

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE