【同劉浩龍係咪復合?】容祖兒:都OK啦,開心啦!

    容祖兒日前就係最危急關頭,攞到美國簽證,出發到洛杉磯出席好姊妹鍾欣潼(阿嬌)同台灣「醫學界王陽明」賴弘國嘅婚禮,今日祖兒就好開心咁同經理人霍汶希(Mani)喺美國返港,講到阿嬌結婚祖兒就滔滔不絕,但講到佢同劉浩龍嘅分手傳聞,祖兒就有啲腼腆,尷尷尬尬咁話:「哎呀,唔好講我啦…」

    之前有傳祖兒同拍拖多年嘅師兄分手,兩位當事人都冇正面回答過,而上月師兄喺旺角麥花臣場館舉行演唱會,祖兒亦大方撐場,上星期一(21日)著名填詞人黃偉文(Wyman)就49歲生日,好多人都有出席Wyman嘅生日會,包括師兄同祖兒,佢哋更不但同場現身,仲身貼身咁企埋一齊添喎!

    咁今日記者再講到Joey早前同劉浩龍(師兄)一齊去賀黃偉文(Wyman生日,係咪證明佢同師兄冇事喇?)

    Joey反問:「咩咩咩冇事?(傳聞話你哋分手吖嘛…)哎呀,唔好講我啦,唔好講咁耐之前嘅嘢啦。講阿嬌咪得囉……」問到佢係咪單身,Joey諗咗一諗後答:「都OK啦,開心啦!」接着Joey就好開心咁跳住咁同記者講拜拜,然後上車離開。

    Joey好似好春風滿面咁!

     

     

    (APPLE DAILY)

    SHARE