【不幸跣腳頭落地】羅霖12歲細仔出意外!

    羅霖接受訪問時,講到有份演出的《宮心計2深宮計》終成功在內地網上架,她表示很開心,之前出席活動時仍未收未有轉機,豈料之後兩個小時後就收到消息:「好開心感恩,為我哋打咗支強心針,冇諗過咁快,審批過程快。(知唔知係咩原因?)真係唔知,但好開心,咩原因都好,未夠24小時,點擊率已經過咗一億,我啲內地朋友都話要買會員支持我。」她又笑言要練定歌,希望可以多些返內地登台。

    (資料圖片)

    羅霖又透露二仔最近做健身,隔日就抱起她來健身,並謂幾個月前12歲的細仔打算抱起她:「我已經借力,但佢跣一跣腳,我哋兩個跌低咗,但佢個頭撼咗落地,佢個頭起咗瘤,其實仲有少少流血,但我冇話佢聽,之後搵冰同佢敷。」她亦謂到二仔話要抱起她時,其實是有少少陰影:「但佢有健身,其實我都好耐冇試過畀男人抱過,有時出街3個仔會一人一袋幫我攞嘢,終於搵到啲仔嘅好處。」

    12歲的細仔(資料圖片)

     

     

    (on.cc)

    SHARE