【搞到有啲心噏】城城好失落:囡囡見到我有少少驚,因為⋯

    郭富城噚晚喺鰂魚涌出席雜誌活動,一身西裝打扮,加留鬚頹廢look現身嘅城城,原來係為新片《六月的秘密》至搞到個形象咁,佢同女主角、大陸女演員苗苗早排喺美國紐約拍外景,城城話:「我哋要喺美國拍兩個月外景,部戲係向全天下嘅爸爸致敬,劇本好吸引,我做爸爸角色好多次,但今次就有個23歲嘅女,苗苗做我個女。」

    《六月的秘密》由小美監製,阿燦廖偉雄、張可頤參與演出,城城話以前睇經典嘅《秋月的童話》時,心諗自己有冇機會喺美國唐人街拍戲呢?o依家有機會喇!電影係講一段父女情,故事好打動到佢。至於做咗爸爸嘅城城,會唔會演爸爸角色更加投入?佢就話唔一樣:「故仔講我係一個喺唐人街長大嘅點心師博,拍攝前特登去學整點心,月餅、蝦蛟、叉燒飽我都識整。」

    問到老婆方媛(Moka)有冇試食?城城話:「味道唔錯㗎!不過佢未有機會試,我離開香港已經個幾月。」

    之前嘅母親節,Moka喺微博公布囡囡已經識嗌「媽媽」,城城話阿女仲未識叫「爸爸」,佢一副失落樣話:「 佢見到我個樣有少少驚,搞到我有啲心噏,因為我啲鬚嚇親佢,希望佢大個會明白,爸爸為電影離開一段日子,等佢大個會畀佢睇番呢部作品。」

    城城仲話個留鬚造型搞到佢好唔舒服,好唔自在,好想剃鬚,而下個月嘅父親節,亦會喺美國拍戲度過。

    (蘋果日報)

    SHARE