【終於帶何雁詩見家長?】鄭俊弘:婆婆都打算返香港…

    歌手鄭俊弘(Fred)與媽媽到北角出席敬老活動大派福袋,同場還有夏春秋夫婦和葉尚華夫婦,非常熱鬧。

    Fred自言很尊敬老人家:「好鍾意聽佢哋講故事,我成日迫阿公講佢以前由鄉下搭兩個月船去金山,暈浪就食雪糕,好得意。佢去到金山,原來冇金嘅?咁就去做廚房,但好多種族歧視。」他指阿公由一間房仔捱起,經歷過第二次世界大戰,然後在溫哥華開枝散葉:「咁先畀到咁好嘅環境細路仔,好勁!不過公公走咗囉,我會多啲陪婆婆。」

    婆婆冇催婚

    至於可有被婆婆催婚?Fred表示沒有,婆婆只是提他護聲不要喝凍飲:「不過依家好熱,唔飲唔得。(婆婆見過你女友何雁詩未?)未有機會,不過婆婆都打算返香港探我家姐嘅小朋友。」

    唔知婆婆係咪嚟見Fred個女朋友仔呢?提到這天媽媽在場,Fred笑指對方比自己更忙,經常唱粵曲和去旅行。而後天(26日)他就會飛到馬來西亞宣傳big big channel及《街市遊樂團》,但女友不會同行。

    (on.cc東網)

    SHARE