【喺生命中能遇上⋯】恭喜晒陳法拉!

    藝人陳法拉喺2014年毅然決定去美國紐約茱莉亞學院修讀戲劇碩士課程,眨吓眼4年又過去,法拉BB正式畢業喇!

    法拉在最後一個學期以全科A成績獲頒MFA (Master of Fine Arts) 戲劇表演碩士,成為首位獲得該校戲劇表演碩士嘅華人學生。呢日,法拉喺IG晒出畢業禮嘅靚相,相中見佢着上黑色畢業袍、戴上四方帽笑容燦爛,而佢除咗上台領取證書外,當然唔少得與一班同學仔影大合照,真係恭喜晒!

    陳法拉仲留言:「我唔知道4年會過得咁快,但喺呢度,我同#group47同學正式從@juilliardschool畢業喇!呢點靠我一個人力量絕對做唔到。感謝鼓勵我嘅家人和朋友,仲有教我知識與激發我靈感嘅老師們,你哋使我日後成為一名更好嘅藝術家,當然唔少得多謝一直支持我嘅中國與香港團隊、客戶們。最後感謝一直關注我動態嘅粉絲們,喺生命中能遇上你哋所有人,我真係一個非常幸運! #畢業 #感恩 #juilliard2018 #dramaschool #actorslife #mfa」

    (on.cc東網)

    SHARE