【問到緋聞新歡 】吳千語唔想做家務:男友嘅作用唔係工人

    吳千語、陳漢娜、鄭融等噚晚喺尖沙咀出席Fendi期間限定店開幕,千語現時好多時間都會喺北京工作,視北京為基地,問到有冇諗過喺北京置業?佢話:「未諗,我覺得酒店好方便,因為唔想自己做家務。」

    千語自爆屋企好亂,有必要先會做家務,佢話:「如果冇晒碗食嘢我先會洗,冇晒杯先會洗杯。」問佢會唔會嚇怕啲男仔?千語話:「又冇,好似冇人嫌棄過,可能未到好差。」咁識個住家男類型嘅男友會唔會加分?千語就話:「好似唔係好需要,男友嘅作用唔係工人。」

    千語與林峯分手後,直認至今未有新戀情,問到一直傳緋聞嘅內地富三代、前全國政協施子清長孫施伯雄?千語話:「食飯啫,每次食飯都話係,都要畀吓機會了解。不過成日飛,好難進一步了解,睇緣份。」

    問到咁係咪即是同施生了解中?千語話:「我哋一直係朋友,識咗好耐。」講到何猷啟閃婚,千語話同佢唔太熟,但同佢家姐超蓮熟啲,如果超蓮結婚佢實會知,但o依家就仲未係。

    (蘋果日報)

    SHARE