【婚禮多次延期】暗示已經分咗手

    據傳媒消息,之前兩人曾爆出婚訊,大家都認爲他們好事近,可惜兩人已於近日分手,多次延期嘅婚禮亦告取消,雖然相關人士就唔知分手原因,但女方就會繼續以粉絲嘅身份為男方打氣,再見亦是朋友。

    現年31歲嘅韓國男團JYJ成員朴有天,前年喺服兵役期間被爆先後捲入四宗性侵案,令到佢形象跌至谷底,當時佢同時與南乳南陽乳業家族外孫女黃荷娜就爆出婚訊,有指黃荷娜喺朴有天失意時一直陪伴佢身邊。

    朴有天

     

    而朴有天亦曾被傳媒拍得與黃荷娜約會,黃荷娜亦曾喺Instagram晒愛郎嘅照片,而去年朴有天退伍後,佢同黃荷娜都不時被扯在一起,不過早前朴有天喺日本東京舉行粉絲見面會時,佢就暗示同黃荷娜已分咗手,搞到唔少粉絲都勁開心,但有網民即時私訊黃荷娜,女方卻否認分手。

    黃荷娜

     

    到今日,韓國傳媒就報道,根據同朴有天及黃荷娜好close嘅相關人士透露,兩人已於近日分手,多次延期嘅婚禮亦告取消,雖然相關人士就唔知分手原因,但黃荷娜就會繼續以粉絲嘅身份為朴有天打氣,再見亦是朋友。

     

     

     

    (apple daily)

    SHARE