【被品牌終止合作】星二代出櫃:我都係愛我想愛嘅人

    她強調不後悔出櫃,因為正面的事不怕被人知:「我都係愛我想愛嘅人,唔應該係秘密。(受到歧視心情有冇好差?)冇,只係少少驚訝,香港呢個咁國際化嘅城市,都有啲比較保守嘅諗法,希望可以有啲進步,多啲人留意,仲要宣揚愛就係愛,唔應該分。」

    藝人王敏德與名模馬詩慧的女兒王曼喜(Kayla)到中環出席活動,提到出櫃後有品牌不和她合作,Kayla說:「唔係直接講,而係有人話我知佢哋因為呢種原因唔同我合作。(多唔多?)我冇問清楚。」

    王敏德 馬詩慧的圖片搜尋結果

    王敏德馬詩慧一家

    講到媽媽曾擔心沒機會抱孫,Kayla笑言:「我細佬、妹都會有(小朋友),我哋溝通好close,有講到就算我同女仔一齊,都有機會生小朋友,或者領養,所以佢都有機會抱孫。」問到將來想自己還是另一半生?Kayla指很大機會是自己:「我好鍾意小朋友,覺得生育過程好特別,不過未知幾時,好難講。」

    星二代王曼喜

     

     

    (on.cc)

    SHARE