【喺台上發生意外】古巨基即入院

    古巨基嘅《WE我們世界巡迴演唱會—香港站特別版》,昨晚喺紅館開第二場,不過就發生咗小意外,就唔小心喺台上面跌咗入一個窿,不過十幾分鐘之後,古巨基就出返嚟同大家講冇事,演唱會繼續舉行。

     

    喺9點9左右,Mani出現喺紅館附近出現,講咗一輪電話,面色有啲沉重,行咗一輪之後,就去到香爐位拎咗啲香,點着之後拜咗一陣神就入返紅館入面。

    完騷之後12點幾,基仔就同埋Mani一行人就上咗一部黑色七人車離開。而楊受成離開嘅時候,都向記者揮手話:「無事!」12點15左右基仔就同埋Mani一行人去到養和醫院,問到基仔嘅情況點,佢就話:「要檢查下先。」

    啱啱佢就喺社交網講解情況:「啱啱去咗醫院檢查,照咗磁力共振,我跌落地個位係頸背下邊,所以就照咗頸背位,啲骨係冇事大家可以放心,醫生講係啲肌肉拉親,所以有少少梗梗哋,但呢個絕對唔影響我嘅演出,大家放心唔使擔心我,聽日(今晚)照舊如常紅館見。」

    好彩只係拉傷頸部肌肉,基仔仲話唔會影響演出,買咗飛嘅粉絲們記得今晚去睇騷啦!

    (蘋果日報/on.cc東網)

    SHARE