【恭喜哂徐榮!】馬國明洪永城蔡思貝等等齊到賀~

    恭喜哂徐榮!圈中一班好友馬國明、洪永城、蔡思貝、楊秀惠等現身支持。佢就話:「我發覺好多同事除咗演戲之外,都有其他才能。大家可以一齊合作。可能搵埋洪永城、張達倫。我諗要搞大啲先。(依家可以搵囡囡做?)諗吓,佢有嚟玩,但佢好多興趣班未上到住。」

    藝人徐榮於沙田開設教育中心,圈中一班好友馬國明、洪永城、蔡思貝、楊秀惠等現身支持。徐榮表示早已有開教育中心的計劃,今次投資六位數字:「依家搵到合適拍檔一拍即合,三個月就開咗。」

    徐榮表示會找一班星級導師包括李綺雯、布偉傑、戴耀明等,他笑言:「可能搵埋洪永城、張達倫投資。」身旁的洪永城即笑說:「睇吓業績先啦!」徐榮續說:「我發覺好多同事除咗演戲之外,都有其他才能。大家可以一齊合作。我哋有演戲班同司儀班,六歲就可以開始學,我想透過課程提升小朋友嘅表達能力、自信心、情緒控制、溝通能力等。」

    問到可會邀請圈中藝人擔任代言人,徐榮說:「我諗要搞大啲先。(依家可以搵囡囡做?)諗吓,佢有嚟玩,但佢好多興趣班未上到住。」他又謂如果有好成績,都想開分店。

    (on.cc東網)

    SHARE