【由不婚到想結婚】古巨基:但我就話婚姻係愛情嘅馬蹄露

    歌手古巨基一連五場紅館演唱會今晚開鑼,來到「另一半」環節,基仔播出聲帶,笑言自己是靚仔歌手,但做了件令萬千少女傷心的事,就是2014年帶Lorraine去美國結婚。他謂94年他22歲就認識了Lorraine,因對方是唱片公司派來湊他:「冇諗過湊吓湊吓咁就湊埋做兩公婆。」表示有結婚的念頭是源自一次意外,有日他們去沙田踩單車,見到Lorraine跌落地下,隻手流血,頂頭盔都裂埋,基仔在醫院陪她縫針,便興起要與她結婚的念頭:「因為佢太論盡,我要每日都睇實佢,自此古太冇再仆親。」他又說很多人說婚姻是愛情的墳墓:「但我就話婚姻係愛情嘅馬蹄露,一開始食幾甜,食食吓要𡁻吓𡁻吓,又甜吓甜吓,咁就一世。」

    相識過程點滴在心頭

    然後身穿燕尾服、右肩有結婚蛋糕模型的基仔上台,表示今次在紅館開騷已變了人夫,多了個身份,又笑言好似娶了個周星馳回家,因對方常帶給他很多歡樂。他又謂第一次見到Lorraine是化咗妝:「但落咗妝都係咁靚,佢係我公司嘅宣傳人員,第一次見到佢就着咗露腰嘅冷衫,着冷衫即係凍,但佢又要露腰,可能佢想吸引我,呢啲點滴都記在我心頭。」然後唱出兩人相識的第一首歌,即他入行第一隻歌《愛的解釋》。

    老婆扯鼻鼾最可愛?

    唱完後基仔問大家覺得另一半最可愛是幾時?有觀眾大叫「瞓覺」,基仔笑言:「講咗我嘅答案,我想講係佢扯鼻鼾時,點解?因為我嘅工作關係佢好忙,我比佢遲瞓,當我每晚入到去見到佢,最平靜嘅佢就係最可愛,當然佢少講嘢佢係最可愛,但我想講係佢喺屋企好舒服、安全咁瞓覺,就咩都值得。」大家拍手,他即謂掌聲是畀古太,然後唱出《愛回家》。

    爆老婆搞笑事

    接着基仔繼續分享兩人的搞笑事,笑言古太成日叫他估嘢:「我哋開餅舖,一入門口,佢話『快啲攞個雪櫃去芝士蛋糕』,佢好鍾意叫我重組句子,所以睇佢幾論盡。」但他亦謂Lorraine經常陪在他身邊生活及工作,並唱出《以你為榮》給Lorraine。然後他謂台上的鋼琴是當日婚宴上用過,並唱出自己寫的《我與你》給Lorraine,台上螢幕就播出當日基仔畫兩人婚禮上的畫的片段。

    期間Lorraine在後台出來望一望,然後很快就入返去後台。

    (on.cc東網)

    SHARE