【欣宜都送上祝福】晒婚戒留言:我們只是普通人與普通的愛情故事

    去年六月大方承認於2016年與密友結婚拉埋天窗,話咁快佢哋兩個就已經結咗婚兩年啦!今日佢就喺社交網晒出佢哋嘅婚戒,並留言:「We are ordinary people with an ordinary love story.(我們只是普通人與普通的愛情故事。) #loveislove #結婚兩周年 #一眨眼 #婚姻平權」

    講緊嘅係歌手盧凱彤(Ellen)喇!相中見二人緊握住彼此嘅手,手執一束花之餘,更大方晒出簡約嘅婚戒。雖然簡單,但仍流露出滿滿的幸福感覺。不少網民都紛紛為二人送上祝福,而好友鄭欣宜亦有留言祝賀。

    太太余靜萍(資料圖片)

    欣宜亦留言:「Congratulations」,Ellen亦有禮貌回覆:「thank u, and I love your new song」,欣宜再回覆:「thank youuuu」,仲附上好多心心圖案添,真係好有愛呀!

    欣宜亦有留言恭喜Ellen

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE