【網民都話佢好幸福】何超蓮驚喜收幾百朵巨型鮮花!

    26嵗嘅何超蓮被譽爲何家最美千金,令人留下最深印象就係同吳克群嘅4年情。當時超蓮在Instagram中寫下分手淚言,暗示自己與當時男友吳克羣分手:「我答應自己,這是我最後一次為你流淚,我不會記恨,我要往前走,不會再執著一切真真假假,最重要的是我會永遠記住分開的那一刻你給我留下的最後印象,可以讓我提醒自己不能再這麼傻,也許有一天我會謝謝你,謝謝你讓我學會怎麼樣更愛自己多一些。」

    何超蓮

    何超蓮

    何超蓮

    自正式分手後,何家千金何超蓮緋聞不斷,當時有傳香港富三代霍啓山力追,仲被影到一齊食飯,但二人一直對戀情持否認態度。

    何超蓮

    香港富三代霍啓山

    嚟緊星期三(9號)就係何家三房千金何超蓮嘅27歲生日,噚晚佢約埋一大班朋友唱K提早慶祝,薛凱琪、王灝兒(JW)男友葉韋彤(Tarzan)都有拍片放上Instagram限時動態,成班人玩得好開心喎!

     

    佢哋唔係齋唱K、飲酒砌蛋糕就算㗎!佢哋好有心思佈置過間K房,放滿氣球。

     

    許願先!

    切足三個蛋糕,生日快樂呀!

     

    同準備咗一大束巨型鮮花送畀壽星女,目測紥花至少有幾百朵,唔知邊位男士送呢?

    驚喜到掩晒面(ig圖片)

    唱生日K都有制服㗎!超蓮同成班朋友都着咗件印住「我沒有醉」嘅tee,相當搞笑,到切生日蛋糕時,超蓮就一口氣切咗3個蛋糕,而薛凱琪更負責唱中文版生日歌送畀壽星女。網民都話超蓮真係超幸福,呢個生日派對相信大家都玩得非常盡興。

    壽星女着住件「我沒有醉」嘅tee(ig圖片)
    好友JW 就著「我醉了」嘅tee

     

     

    (apple daily)

    SHARE