【老公等足兩年終於⋯】梁詠琪:生完第二胎之後再諗

    梁詠琪(GiGi)噚晚喺紅館舉行演唱會,完騷之後,GiGi出席慶功宴接受訪問,佢話好開心見到大家咁有熱情,反應好有力量:「令我好powerful,其實兩場都好滿意,感動地方都唔同。」連續兩晚,GiGi都唱盡廣東歌,仲強調廣東話係母語,不過GiGi話冇特別含意:「我有留意時事新聞,只係覺得難得返到香港開演唱會,對我嚟講更有意義,我強調廣東話係母語,冇乜含意,都係講事實啫!」

    提到離世嘅粉絲,GiGi感觸話:「今日先知有個上海fans原本想嚟睇騷,但前一晚病逝,佢跟咗我好多年,每場騷都有睇,聽到呢個消息,真係好心噏,我喺台上係真心講,我好珍惜每個歌迷,真係一個都不能少。《花火》係送畀每個歌迷,頭半場心情沉重,後尾大家反應好,第一晚有70幾個同學捧楊,今晚就有30幾個親戚,真係好感動,其中有個70幾歲長輩,咁大年紀都嚟睇騷,佢去到後台,我見到佢都忍唔住喊,因為好有心。」囡囡同老公睇足兩晚,GiGi大爆Sofia睇完騷之後,心情太亢奮,點幾返到屋企仲要聽兒歌唔肯瞓:「我同佢講,你唔瞓我都要瞓,佢喺鏡頭前好怕醜,其實本身好奔放,成日學我唱歌。」

    為咗今次巡迴演唱會,GiGi前後花咗兩年時間去準備同演出,佢直認之後休息要交人兼造人:「我要支持埋老公嘅生意,先可以休息,好好哋造人。」GiGi又大爆囡囡唔肯返屋企:「佢好搞笑,因為我預先講咗,如果睇到半場頂唔住眼瞓,就叫佢返去先,我啲同事話佢抓住牆死都唔肯走,話要等埋媽咪。」

    會唔會帶埋囡囡上台一齊唱歌?GiGi笑話:「唔好叫我擔心多樣嘢啦!又要顧住佢嘅情緒,我會唔夠專心。做咗兩年巡唱,每逢周未,Sofia都會問我係咪開演唱會,佢以為媽咪嘅工作就係開演唱會。」GiGi計劃生完第二胎之後,再諗開演唱會part 2嘅問題。

    (蘋果日報)

    SHARE